вторник, 25 януари 2011 г.

Съвест

“Защо не мога да съм от онези, на които не им пука”.
Една покана, набързо надраскана, за парти беше пъхната под вратата сутринта.Просто така, един бял лист с някаква скучна усмивка, или така ми се струваше, и телефонен номер за “връзка”.Който искаше да отиде просто беше наложително да вдигне телефона и да набере номера.Докато си мислех това, вече държах слушалката и набирах цифрите.Сигнал свободно, още веднъж...и един глас, който ме накара да изтръпна и да седна.Пронизващ, дрезгав и същевременно красив.Отсреща ми говореше приятелски настроен човек, учудващо, все пак му звънеше непознат.Мразя да ми звънят непознати и съм адски сприхава в тази ситуация.Явно това е само при мен, знам ли.
Да се върнем на ситуацията.В момента, в който затворих телефона си помислих “този път ще е различно”.”Греда, няма да е по-различно, защото никога не си вземаш поука от случилото се”.Добре, това е моментът да поспоря със съвестта си, или каквото там беше породило пискливото гласче, което чух.”Този път ще  е както трябва” и не смей отново да ми противоречиш.Мразя когато искам  нещо, а вътрешно започвам да се убеждавам, че не е правилно и съответно обвинявам съвестта си.То всъщност за какво ли не я обвинявам?Само за глабалното затопляне не е виновна тя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар