вторник, 25 януари 2011 г.

Never change!

Има неща, които не знаеш как да опишеш или разкажеш.Ти просто ги чувстваш.И когато се случат те правят щастлив.Една бележка, че някой е добре, едно писмо от приятел, който едалеч, една усмивка, или...един сън.Там, от известно време, се срещам с една изключителна жена, но отдавна не ми беше идвала на гости.Явно ме беше забравила.Но не беше така.Преди 11 години бях едно малко, щастливо момиче, което си имаше всичко, но изведнъж започна да го губи.Отиваха си много ценни хора и ми казваха, че те ще ме гледат от небето през нощта, стоейки на някоя звездичка.Няма да ги виждам, защото звездите са много далеч.Може би затова толкова обичам небето и звездите.Защото знам, че някъде там стои някой и ме наблюдава.Може би е тъпо да вярвам в подобни неща, може би надеждите на онова 9 годишно дете все още живеят във вече 20 годишното такова и то не иска да ги убива, защото всъщност не иска да забрави.Може би.В една такава спокойна, януарска нощ, неочаквано приятна и ясна, се загледах в звездите.Звездите, които брояхме двете.И си спомних дървото, на което се катерех.Колелото,от което паднах и плачейки дойдох при Теб.Как се притесняваше, че ще ме заболи, докато промиваше раната.Тези спомени ли да залича?Легнах и заспах.И тогава Ти се появи.Точно както си те представях-като ангел.От 9 години не бях сънувала подобно нещо.Винаги, когото потрепне нещо покрай мен знам, че Ти си наоколо.Когато подухне вятър долявям твоя парфюм.Още пазя шишенцето на любимия Ти аромат непокътнато.Когато вали капките са горещи, като сълзите Ти, а слънцето е прекрасно, както усмивката Ти.Да, помня я и никога няма да я забравя.Протегна ръка и ме прегърна, както тогава.Усетих допира на кожата Ти.Ласката Ти.Липсваха ми.Целуна ме, както когато заспивах при Теб."Не преставай да търсиш своето съкровище.Само когато спреш, тогава ще го изгубиш.До този момент то ти принадлежи, то си е твое и те чака.Толкова е близо, но не предполагаш.Винаги се вслушвай в онзи глас, който ти казва накъде да тръгнеш, но му прощавай, когато сгреши.Той расте заедно с теб и понякого греши.Върни се на кръстопътя и поеми в другата посока.Тя е вярната.Не спирай да вървиш, не спирай да наблюдаваш.Обръщай внимание на малките неща, там се крият големите тайни!Запомни това и ще успееш.Аз вярвам, повярвай и ти."Тези думи никога няма да забравя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар